Értékesítési vezető

A PÁLYÁZAT HÁTTERE/VÍZIÓ:

Az alapítók 5 évvel ezelőtt kezdtek el foglalkozni természetes alapanyagokra épülő építőipari rendszer fejlesztésével. Ezen belül egy hő- és hangszigetelő un. szalmapaplan termékcsalád kutatás-fejlesztését helyezték előtérbe.
Az SSH-terra 2022-ben került piaci bevezetésre Magyarországon. Jelenleg zajlik a termék és gyártástechnológia továbbfejlesztése, a lakossági piaci marketing, valamint az ETA minősítési eljárás.

Célunk, hogy a szalmapaplan 5-7 év múlva nemzetközi szinten ismert és általánosan alkalmazott építőipari termék legyen, a folyamatos fejlesztésre és saját szabadalomra alapozva világszinten értékesítsük az gyártástechnológiát.

A CSAPAT:

Erős szakmai együttműködésben dolgozó mérnökök (építő-, gépész-, mezőgazdasági-) és közgazdászok együttműködése, akik innovatív szemléletükkel bátran vállalkoznak az építőipar világméretű reformjának megvalósítására.

Küldetésük, hogy környezetet és embert tisztelő megoldásaik könnyen és kényelmesen elérhetőek legyenek bárki számára.

A FELADAT:

A tulajdonosokkal és a managementtel közösen kialakított értékesítési stratégia mentén, a marketinggel folyamos együttműködésben feltárja a hazai és európai értékesítési csatornákat, azokkal kapcsolatot épít és megszervezi a közvetlen értékesítés lehetőségét. Felkutatja a potens franchise partnereket, megismeri és megérti az egyes piaci szereplők igényeit. Szakmaiságával támogatja és kidolgozza a hatékony értékesítés folyamatrendszereit. A vevők és a közvetlenlen értékesítési csatornák edukálása.

Célcsoportok:

  • Referenciabázis kiépítése céljából a 30-40+ lakásos, környezettudatos beruházások, ahol a szalmapaplan egyediséget, versenyelőnyt, hozzáadott értéket képvisel.
  • A klímatudatos és megújuló energiák irányt fogékony hazai lakossági piac közvetlen elérése a tüzéphálózatokon keresztül (különös fókuszban az ÚJ-HÁZ Tüzép).
  • Az osztrák és német nyelvterületen működő készházgyártó cégeken keresztül a teljes európai építőipari piac.
  • Tengeren túli piacok esetén különösen a franchise értékesítési lehetőségek.

OPERATÍV FELADATOK:

  • Piackutatás és piacelemzés. Pozicionálás, célpiacok meghatározása (lokálisan is). Környezettudatossági szempontok, klímaviszonyok, energia- és építőipari alapanyagok hozzáférhetősége és kulturális különbségek alapján.
  • Oktatási anyagok SM felületeken történő elérhetőségének biztosítása, nagyszámú elérés. Rendezvényeken, kiállításokon való részvétel (közösen a marketinggel). Az új termékkategória bevezetése a felelős piaci felhasználók körébe.
  • A közvetlen vevőkkel és viszonteladókkal történő kapcsolatfelvétel. Árazási módszertanok kialakítása, ajánlat. Folyamatos kapcsolattartás a teljes értékesítési időszak alatt.
  • Upselling és utánkövetés. Vevői visszajelzések kiértékelése, termékfejlesztés támogatása.
  • Értékesítési feladatok reportingja és adminisztrációja.

ELVÁRÁS:

  • Környezetvédelem, fenntartható gazdálkodás szemléletének erős nézőpontja
  • Műszaki beállítottság / mérnöki, gazdasági mérnöki végzettség
  • Angol és német nyelv tárgyalási szintű ismerete és gyakorlata
  • Vezetői engedély
Jelentkezés