Műszaki értékesítő

A PÁLYÁZAT HÁTTERE/VÍZIÓ:

5 évvel ezelőtt kezdtünk el foglalkozni egy hő- és hangszigetelő un. szalmapaplan termékcsalád kutatás-fejlesztésével. Az SSH-terra 2022-ben került piaci bevezetésre Magyarországon. Jelenleg zajlik a termék és gyártástechnológia továbbfejlesztése, a lakossági piaci marketing, valamint az ETA minősítési eljárás.

Célunk, hogy a szalmapaplan 5-7 év múlva nemzetközi szinten ismert és általánosan alkalmazott építőipari termék legyen, a folyamatos fejlesztésre és saját szabadalomra alapozva, világszinten értékesítsük a gyártástechnológiát.

A CSAPAT:

A startup-ot alapító házaspár (szakmai és operatív vezetés) erős együttműködésben dolgozunk mérnökökkel (gépész-, -építész, -agrár), marketing szakemberrel és közgazdásszal együttműködve. Egyelőre kicsi, ám annál agilisabb és elhivatottabb csapatról van szó, 4-5 fő állandó munkatárssal, organikusan bővülve. Szemléletünkkel bátran vállalkozunk az építőipar világméretű reformjának megvalósítására.

A FELADAT:

A tulajdonosokkal és a managementtel közösen kialakított értékesítési stratégia mentén, a marketinggel folyamos együttműködésben feltárni a hazai és európai értékesítési csatornákat, azokkal kapcsolatot építeni és megszervezni a közvetlen értékesítés lehetőségét. Felkutatni a potens technológiai franchise partnereket, megismerni és megérteni az egyes piaci szereplők igényeit. Szakmaisággal támogatni és kidolgozni a hatékony értékesítés folyamatrendszereit. A vevők és a közvetlenlen értékesítési csatornák edukálása. A meghatározott piaci termékek szakmai kommunikációs anyagainak, engedélyeztetéseinek kialakítása, koordinálása.

Célcsoportok:

  • Referenciabázis kiépítése céljából a 30-40+ lakásos, környezettudatos beruházások, ahol a szalmapaplan egyediséget, versenyelőnyt, hozzáadott értéket képvisel.
  • A klímatudatos és megújuló energiák iránt fogékony hazai lakossági piac közvetlen elérése a tüzéphálózatokon keresztül (különös fókuszban az ÚJ-HÁZ Tüzép).
  • A készházgyártó cégeken keresztül a teljes európai építőipari piac.
  • A technológia franchise értékesítése – (természetes) szigetelés gyártásban érdekelt nemzetközi partnereknek.

Operatív feladatok:

  • Piackutatás és piacelemzés. Pozicionálás, célpiacok meghatározása (lokálisan is). Környezettudatossági szempontok, klímaviszonyok, energia- és építőipari alapanyagok hozzáférhetősége és kulturális különbségek alapján.
  • Rendezvényeken, kiállításokon való részvétel (közösen a marketinggel). Az új termékkategória bevezetése a felelős piaci felhasználók körébe.
  • A közvetlen vevőkkel és viszonteladókkal történő kapcsolatfelvétel. Árazási módszertanok kialakítása, ajánlat. Folyamatos kapcsolattartás a teljes értékesítési időszak alatt.
  • Vevői visszajelzések kiértékelése, utánkövetés, termékfejlesztés támogatása.
  • Értékesítési feladatok riportja és adminisztrációja.
  • Meghatározott termékkörökhöz szükséges jogi környezet, szakmai anyagok, komplett támogatási dokumentációk szervezése, összefogása.

ELVÁRÁS:

  • Környezetvédelem, fenntartható gazdálkodás szemléletének erős nézőpontja
  • Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete és gyakorlata
  • Agilis, önálló, cselekvőképes gondolkodás
  • Mérnöki, szakirányú végzettség /műszaki beállítottság
  • Építőipari ismeret v. tapasztalat
  • Vezetői engedély

AMIT KÍNÁLUNK:  

  • Versenyképes fizetés, prémiummal
  • Önálló munkavégzés
  • Családias légkör, jó csapat

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Fényképes önéletrajzzal várjuk jelentkezését.  Szívesen fogadjuk, ha a fizetési igénye is szerepel benne.

Jelentkezés