A PÁLYÁZAT HÁTTERE/VÍZIÓ:
5 évvel ezelőtt kezdtünk el foglalkozni egy hő- és hangszigetelő un. szalmapaplan termékcsalád kutatás-fejlesztésével. Az SSH-terra 2022-ben került piaci bevezetésre Magyarországon. Jelenleg zajlik a termék és gyártástechnológia továbbfejlesztése, a lakossági piaci marketing, valamint az ETA minősítési eljárás.
Célunk, hogy a szalmapaplan 5-7 év múlva nemzetközi szinten ismert és általánosan alkalmazott építőipari termék legyen, a folyamatos fejlesztésre és saját szabadalomra alapozva, világszinten értékesítsük a gyártástechnológiát.
A CSAPAT:
A startup-ot alapító házaspár (szakmai és operatív vezetés) erős együttműködésben dolgozunk mérnökökkel (gépész-, -építész, -agrár), marketing szakemberrel és közgazdásszal együttműködve. Egyelőre kicsi, ám annál agilisabb és elhivatottabb csapatról van szó, 4-5 fő állandó munkatárssal, organikusan bővülve. Szemléletünkkel bátran vállalkozunk az építőipar világméretű reformjának megvalósítására.
A FELADAT:
A tulajdonosokkal és a managementtel közösen kialakított értékesítési stratégia mentén, a marketinggel folyamos együttműködésben feltárni a hazai és európai értékesítési csatornákat, azokkal kapcsolatot építeni és megszervezni a közvetlen értékesítés lehetőségét. Felkutatni a potens technológiai franchise partnereket, megismerni és megérteni az egyes piaci szereplők igényeit. Szakmaisággal támogatni és kidolgozni a hatékony értékesítés folyamatrendszereit. A vevők és a közvetlenlen értékesítési csatornák edukálása. A meghatározott piaci termékek szakmai kommunikációs anyagainak, engedélyeztetéseinek kialakítása, koordinálása.
Célcsoportok:
- Referenciabázis kiépítése céljából a 30-40+ lakásos, környezettudatos beruházások, ahol a szalmapaplan egyediséget, versenyelőnyt, hozzáadott értéket képvisel.
- A klímatudatos és megújuló energiák iránt fogékony hazai lakossági piac közvetlen elérése a tüzéphálózatokon keresztül (különös fókuszban az ÚJ-HÁZ Tüzép).
- A készházgyártó cégeken keresztül a teljes európai építőipari piac.
- A technológia franchise értékesítése – (természetes) szigetelés gyártásban érdekelt nemzetközi partnereknek.
Operatív feladatok:
- Piackutatás és piacelemzés. Pozicionálás, célpiacok meghatározása (lokálisan is). Környezettudatossági szempontok, klímaviszonyok, energia- és építőipari alapanyagok hozzáférhetősége és kulturális különbségek alapján.
- Rendezvényeken, kiállításokon való részvétel (közösen a marketinggel). Az új termékkategória bevezetése a felelős piaci felhasználók körébe.
- A közvetlen vevőkkel és viszonteladókkal történő kapcsolatfelvétel. Árazási módszertanok kialakítása, ajánlat. Folyamatos kapcsolattartás a teljes értékesítési időszak alatt.
- Vevői visszajelzések kiértékelése, utánkövetés, termékfejlesztés támogatása.
- Értékesítési feladatok riportja és adminisztrációja.
- Meghatározott termékkörökhöz szükséges jogi környezet, szakmai anyagok, komplett támogatási dokumentációk szervezése, összefogása.
ELVÁRÁS:
- Környezetvédelem, fenntartható gazdálkodás szemléletének erős nézőpontja
- Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete és gyakorlata
- Agilis, önálló, cselekvőképes gondolkodás
- Mérnöki, szakirányú végzettség /műszaki beállítottság
- Építőipari ismeret v. tapasztalat
- Vezetői engedély
AMIT KÍNÁLUNK:
- Versenyképes fizetés, prémiummal
- Önálló munkavégzés
- Családias légkör, jó csapat
JELENTKEZÉS MÓDJA:
Fényképes önéletrajzzal várjuk jelentkezését. Szívesen fogadjuk, ha a fizetési igénye is szerepel benne.
Jelentkezés